♥manusia yang berjaya akan memperolehi keuntungan daripada kesilapannya, dan mencuba lagi dengan cara yang lain♥

Followers

kakilike :)

kerana aku poyo atau ego atau dayus

kenapa apa yang betul2 kite jge akn meniggalkan kite..but...apa yg kite x sies..org tu la yg nak betol sies.aku boleh sies..tp tu la..banyak dugaan..bukan senang nk lawan dugaan hidup..ea la..sekali muncul..3 org..mne x nye..but..aku da pendam perasaan kat seseorg..tp tu la..sye tkot..sye tkot ngn die...knp?knp azmi perlu takot...mungkin die kasar..x juga..tp bg azmi..die mnje sngt..die seorg yg mempunyai tingkah laku yg mungkin org akn terima atau mungkin org x than..apa pon..perlu lah bersabar..kite x boleh nk kongkong die..die nk kawan..kawan je la..sye x jeles wak..jangan risau..memang ada..tp bg saye..better simpan..um.x pe la..sye nk beria2 dlm perhubungan ini..even die syg kan sye..tunjukn sikit...bg sye terharu..ehe(berangan)tp hakikatnye..um..saye hanya mampu waiting n waiting..jawapanye masih susah nk dicari...masih x dpt dikehendaki...aku syg semua org..tp nk yg betol2 tu..aku bagaikn tergapai2 lagi tau x..terkadang aku sedeyh melihat die..tp..bkn hak aku ingin menghalangnye..sye mampu doakn kebaikn awak..sye mampu wt trabaik untuk awak.. saye yakin...klo awak berada dekat ngan sye...mungkin sye akn dengar ckp awak..ea la..selalunye perempuan dengar ckp laki..tp awak mmpu mengubahnye...hm... ya Allah..kalau die benar2 ikhlas..tunjukanlah..kalau die benar syg..tunjukan juga..apa pon..harap bahagia :)

No comments:

Post a Comment