♥manusia yang berjaya akan memperolehi keuntungan daripada kesilapannya, dan mencuba lagi dengan cara yang lain♥

Followers

kakilike :)

tolonglah faham saya :(

kenapa buat saya tertunggu tunggu.saya just nk jawapan sje..tahu x..saye snggup mndi awal..siap..tnggu awa..semata2  semngat nk jmpe awa..nk story sesuatu..bkn lama..just 1 jam pon ckup..susah sangat ke wak..kenapa time saya perlukan awa,awa sikit pon mcm x endah..saye cube untuk dekati awak..untuk menemani awa..tp..apa yang awa balas..perit wak..ego sye memnag tnggi..awk tnye la spe2 yg da knl sye..sye susah sngt nk msj seseorg n bergurau..tp awak..enth..saye pon x tau..mybe awk anggp sye x penting kot dlm hidup awa..um..x pe la..mungkin ni balasan sye mempesendakan cinta org lain sblum ni...maaf semua..sye memang annoying..sye nk mintak maaf kpda asyiqin n aisyah..2 org ni je yg sye rase sye brsalah sbb tngglkn deorg time deorg tngh syg gile2 n sye just pergi tnpa alasan..itu lah kelemahan sye..sye bnyk dedahkan kelemahan sye..saye just mahu hapy with someone..sye nk idup bahagia disamping die ada didepan sye..SYE NK DIE ADA DISETIAP PANDANGAN SAYA..itu je... #ssenyum walaupon sye dalam hati sedih :(

No comments:

Post a Comment