♥manusia yang berjaya akan memperolehi keuntungan daripada kesilapannya, dan mencuba lagi dengan cara yang lain♥

Followers

kakilike :)

maaf jikalau cinta diperdendakan :(

cinta yang datang x selalunye indah..malahan pasti ada gelapnye..maaf..itu saja yang mampu saya katakan..bukan saya tak nak layan awak..tapi..apa yang saya kata dlu..hati saya telah dicuri seorg perempuan walaupon sye pon x seda bahawa die tu suka sye atau x?sye x mahu tnye die...sye bkn jenis mcm tu..n sye x mahu die tahu yang saye pon ske die..maaf la jikalau someone yg akn mmbaca ni akn trase..maaf saje lah yang mampu ku ungkap..dan sesungguhnye Allah telah mencipta manusia selemah-lemahnye..saya tahu..kalau kamu bace..pasti kmo sedar n kamu tahu saye sedang celaru..saye takot tinggalkn die..tapi saye x nak ng itu meninggalkn sye..sye syg dua2..tapi..sye perlu wt keputusan..jikalau itu yg saya pilih..saye kne munasabahkn diri..lpekn die betul2..n sikitkn pon x kn diulangi..dlu sye da buat..tapi tu la..manusia ni cepat sngt berubah fikiran...saya syg die..syg sngt2..knp sejak 2 mnjak..sye sntiase nk dekat ngn die.nk brsama ngn die..nk pergi ikot semua tmpat apa yg dia prgi..nk ajak die kmna sje yg sye ske..klo bole nk die sntiase mnemani sye.. apa pon..sye akn buat keputusan..in sya Allah :)

No comments:

Post a Comment