♥manusia yang berjaya akan memperolehi keuntungan daripada kesilapannya, dan mencuba lagi dengan cara yang lain♥

Followers

kakilike :)

alhamdulillah,ramadhan ni membuatkan ku lebih terasa lapang...

assalamualaikum,lame jgk x update,da berhabuk blog aku ni..aih..alhamdulillah,ramadhan tahun ni banyak manis berlaku daripada masam,um..baru2 ni..aku da pulang balik pada jalan,hihi..apakah??sebab da terima balik die sebagai seorang yang spesial..Allah masih mahu kite berkenalan dengan lebih rapat..ea la..jauh x bermakna jauh selamanya kan..x pe..nanti bulan 11 or 12 t azmi mai umah k,harap2 parents kamu ok la..parents saya ok je..spoting kan...huhu..um..cukup sudah kisah manis..azmi sedih tengok bff azmi dalam kesusahan..ea memang saya suka awak..tapi x bermakna saya suka semuanya,ada bnde yg saya x suka smpai sye pon x tahu dengan perasaan sye ni...um..kesian die kan kene sje mengalah ngn bf die..x pe wak..walaupon die wt awak cm tu..sye respect kat awak sbb tabah n masih bersabar..ea..die sayang awak,dan awak pon sme kan..um..tapi bg saye..kalau bnde cm ni berterusan..teruklah hubungn awak..x snggup tngk die menangis..x snggup tngk air mata die kluar.awak jngn sedih2 k..jngn risau..kawan2 masih rramai yg setia menemani awak..bukan die saje..mak kan penah cakap..blja bkn bercinta..nk bercinta pon jngn trlalu over kan..t da kje..jmpe lagi org baru..berubah lagi...gaduh lagi..um..x pe ..tabah kan diri menepuhi dugaan k..jngn terlalu memikirkan sngt..kan baru sem 1..da bnyk masalah dgn bnyk assgment lagi..um.x pe..akq ain nan azmi masih menemani..masih setia menemani walaupon jarang msj or cll..sye cbe rapat nan awak..tapi kan..makin rapat..makin jeles..sye pn x tahu nk ckp apa...um..nk cakap ni..dalam kehidupan ni..jngn terlalu mempercayai seserg..mungkin die akn membuat kite kecik hati..kan sedih cm tu...saya sentiase mendoakan kebahagian mu..amin..semoga kamu tak bergaduh lagi nan bf kamu..jaga diri k.. :)

No comments:

Post a Comment