♥manusia yang berjaya akan memperolehi keuntungan daripada kesilapannya, dan mencuba lagi dengan cara yang lain♥

Followers

kakilike :)

kesedihan yang datang pasti ada kebahagiaan

apa yang datang adalah dugaan,kite perlu bijak menyelesaikan..apa yang penting,jngn berputus asa untuk menyelesaikan..dalam dunia ni..kite perlu bersaing..bersaing dalam pelbagai faktor..bukan sahaja dalam kerjaya  atau education,tapi dalam percintaan..tapi persaingan itu juga memberi kite perlbagai pengalaman baru..terima kasih atas kewujudan awak..saya sedar siapa diri saya dan apa yg perlu saya lakukan...kadan2 sedih memirkannye,tapi untuk mengurangkan beban masalah awak..adalah dengan car itu sahaja..saya kesian tengok..kesian dengan masalah awak..termasuklah saya yg memberi banyak msalah smpai awak pening..x pe wak..suatu hari nanti ..akan ada kebahagiaan keatas diri awak..sabar ea sayang..sesuatu masalah akan baik dengan kegembiraan..awak pasti bahagia..dan apabila bahagia..jngn lah lupa dengan pengorbanan org sekeliling awak..awak masih ada banyak pilihan dan masa untuk berfikir..umur baru 19..kite x perlu gopoh gapah..Allah dah jnjikan kepada manusia,perempuan yg baik akan tercipta untuk lelaki yg baik..bersabar ea..senyumlah dan bukanlah sedih..terima kasih atas kewujudan awak..terima kasih banyak2..

No comments:

Post a Comment